Την απόσυρση του άρθρου 104 του πολυνομοσχεδίου με την οποία απελευθερώνεται πλήρως η αγορά φορτηγών αυτοκινήτων ζητεί με επιστολή της προς τον πρωθυπουργό, τους συναρμόδιους υπουργούς και τους αρχηγούς των άλλων κομμάτων η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (ΟΦΑΕ). Στην επιστολή αναφέρεται πως η κατάργηση του ορίου μικτού βάρους πάνω από 3,5 τόνους για Φορτηγά Δημοσίας Χρήσεως (Φ.Δ.Χ.) που διενεργούν διεθνείς εμπορευματικές μεταφορές θα οδηγήσει σε αθέμιτο ανταγωνισμό. Στην ΟΦΑΕ υποστηρίζουν πως στα οχήματα κάτω των 3,5 τόνων «δεν ισχύουν οι κανονισμοί και οι οδηγίες της Ε.Ε. οπότε δε μπορούν να μεταφέρουν εμπορεύματα από μια οποιαδήποτε χώρα σε άλλη χώρα και ούτε μπορούν να ελέγχονται επειδή δε φέρουν ψηφιακό ή αναλογικό ταχογράφο».
Με το άρθρο 104 καταργείται η υποχρέωση εκτέλεσης των εθνικών εμπορευματικών μεταφορών με Φ.Δ.Χ. αυτοκίνητα και επιτρέπεται απεριόριστα η μίσθωση / αγορά Φορτηγών Ιδιωτικής Χρήσης (Φ.Ι.Χ.) «χωρίς όρους και προϋποθέσεις, όσον αφορά το μικτό βάρος, το κόμιστρο και τους όρους αμοιβής και εργασίας των οδηγών».
Κατά την ΟΦΑΕ «η δήθεν απελευθέρωση, για την ολοκλήρωση της οποίας θριαμβολογεί η αιτιολογική έκθεση του νομοθετήματος, δεν πρόκειται να επιφέρει την αύξηση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών μεταφορών επιχειρήσεων, όπως εξαγγέλλει, αλλά τη διάλυσή τους και την υποταγή τους στον πολλαπλό αθέμιτο ανταγωνισμό, τον οποίο υφίστανται τόσο από συμφέροντα διαμεταφορικώ, μεταφορικών και εμπορικών εταιρειών, όσο και από τα Φ.Δ.Χ. τρίτων χωρών που δραστηριοποιούνται νόμιμα ή παράνομα στην Ελλάδα».
Η διοίκηση της ΟΦΑΕ υποστηρίζει πως «οι ρυθμίσεις αυτές όχι μόνο δεν λύνουν προβλήματα των αυτοκινητιστών, αλλά διαμορφώνουν συνθήκες άλωσης της μεταφορικής αγοράς από μεγάλα τραστ διαμεταφορικών, εμπορικών και άλλων επιχειρήσεων και καταργούν τις τελευταίες δικλείδες κατοχύρωσης της επαγγελματικής και οικονομικής αυτοτέλειας του Ελληνα αυτοκινητιστή».