Πεντακόσια νέα καταστήματα σχεδιάζει να ανοίξει στην Κίνα εντός του 2016 η Starbucks.
Ήδη η αλυσίδα καφέ διαχειρίζεται 2.000 καταστήματα σε 100 κινεζικές πόλεις και όπως μεταδίδει το CNBC, θα δημιουργήσει 10.000 θέσεις εργασίας στη χώρα του Κόκκινου Δράκου για κάθε χρονιά ως το 2019.
Στελέχη της Starbucks έχουν υποστηρίξει ότι δε βλέπουν κάποια συστημική επιβράδυνση στην Κίνα, ενώ εκφράζουν την εμπιστοσύνη τους στο μέλλον της οικονομίας παρά τις τελευταίες «αναταράξεις».