Καθοριστική ήταν η συμβολή του Facebook στην πρόσφατη καμπάνια της Eurobank για την προώθηση νέας προπληρωμένης κάρτας που απευθύνεται σε νεότερους καταναλωτές, αφού τα νέα εργαλεία μάρκετινγκ του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου βοήθησαν σημαντικά στην αύξηση της αναγνωσιμότητας συμβάλλοντας αποτελεσματικά στην προώθηση του νέου τραπεζικού προϊόντος.
Σε συνεργασία με την Isobar και την εταιρία ψηφιακού μάρκετινγκ iProspect, το Facebook διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στην προώθηση του νέου πακέτου υπηρεσιών της Eurobank, το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο για τις ανάγκες του νεότερου καταναλωτικού κοινού.
Το Facebook Canvas ήταν η εφαρμογή που επιλέχθηκε, προκειμένου να δοθεί μία δημιουργική προσέγγιση στην καμπάνια που σχεδιάστηκε για κινητά τηλέφωνα από την iProspect, λόγω των υψηλών ταχυτήτων του, καθώς και της full-screen εμπειρίας που προσφέρει στον χρήστη. Το Facebook Canvas το οποίο έχει δυνατότητες αντίστοιχες με αυτές του website, οδηγεί τον επισκέπτη κατευθείαν στη φόρμα του website με links και την επιλογή «σύρετε για να οδηγηθείτε στο link». Πέρα από τα στατιστικά που προσφέρει το website για τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας των εκστρατειών, χρησιμοποιήθηκε επιπλέον και το Facebook Pixel, ενώ η ανάλυση κάθε μίας καμπάνιας ξεχωριστά υλοποιήθηκε με τη βοήθεια του Facebook Ads Manager.
Η συμβολή του Facebook στην επιτυχία της συγκεκριμένης καμπάνιας της Eurobank ήταν καθοριστική:
• Η τράπεζα κατάφερε να αυξήσει κατά 40% την επισκεψιμότητα στα κινητά τηλέφωνα σε σύγκριση με το website για κινητά, προωθώντας το νέο τραπεζικό προϊόν με 35% χαμηλότερο κόστος.
• Ως αποτέλεσμα της εκστρατείας, το 63% των πωλήσεων πραγματοποιήθηκε απευθείας από κινητό τηλέφωνο, καθιστώντας τη συγκεκριμένη καμπάνια την πιο “mobile” εκστρατεία τράπεζας στην ιστορία. Παράλληλα, η εν λόγω καμπάνια οδήγησε σε μείωση της διαφημιστικής δαπάνης κατά 61%.
• Οι διαφημίσεις με Carousel εξασφάλισαν 63% υψηλότερο CTR σε σύγκριση με τις παραδοσιακές διαφημίσεις με links που υλοποιούνταν για την προώθηση της συγκεκριμένης καμπάνιας.
• Στοχεύοντας σε παρόμοια κοινά-στόχους, η τράπεζα ήταν σε θέση να προσελκύσει το καταναλωτικό κοινό με 79% χαμηλότερο κόστος, σε σύγκριση με την παραδοσιακή στόχευση με βάση τα δημογραφικά στοιχεία.
O Αγγελος Γαλανάκης, Performance Marketing Manager της Eurobank, δήλωσε: «Το Facebook διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο σε όλα τα στάδια της καμπάνιας του “Eurobank Youth Project”. Συνέβαλε καθοριστικά στην αποτύπωση των διαφημίσεων στη συνείδηση του κοινού προσεγγίζοντας το νεανικότερο καταναλωτικό κοινό και εξασφαλίζοντας νέους πελάτες για την τράπεζα. Η αξιοποίηση του πλήρους πακέτου διαφημιστικών υπηρεσιών του Facebook κατέστησε το “Eurobank Youth Project” μία απόλυτα επιτυχημένη καμπάνια για κινητά τηλέφωνα.»
Το Facebook είναι το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο. Πάνω από 5 εκατομμύρια επιχειρήσεις παγκοσμίως χρησιμοποιούν το Facebook για να προωθήσουν τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες τους. Αποτελεί ένα σημαντικό κανάλι επικοινωνίας με υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες, καθώς και με την πλειοψηφία των ανθρώπων που χρησιμοποιούν το Facebook και διαθέτουν κινητή συσκευή τηλεφώνου. Στην Ελλάδα ο αριθμός των ανθρώπων που χρησιμοποιούν το Facebook υπερβαίνει τα 5,1 εκατομμύρια το μήνα, συμπεριλαμβανομένων των 4,4 εκατομμυρίων ανθρώπων που επισκέπτονται το Facebook μέσω του κινητού τους τηλεφώνου.
Ο Robert Bednarski, Country Director CEE του Facebook, σημείωσε: «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από τα εντυπωσιακά αποτελέσματα του Facebook Canvas για το “Eurobank Youth Project” στην Ελλάδα και ειδικά για την επιτυχία που εξασφαλίσαμε για τα κινητά τηλέφωνα. Τα εργαλεία που προσφέρουμε δίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να ενισχύσουν σημαντικά τις διαφημιστικές καμπάνιες τους, που στοχεύουν σε συγκεκριμένα δημογραφικά κοινά με χαμηλό κόστος. Πηγαίνουμε την καινοτομία στο επόμενο επίπεδο, συνεχίζοντας να παρέχουμε τις καλύτερες δυνατές λύσεις στις επιχειρήσεις που επιθυμούν να προσεγγίσουν συγκεκριμένα κοινά και ιδιαίτερα μέσω κινητών τηλεφώνων».
Ο Γιάννης Αμαξόπουλος, Business Director της εταιρίας iProspect Greece, επισήμανε: «Η συνεργασία με το Facebook και η βελτιστοποίηση μιας σειράς εργαλείων και λύσεων μας βοήθησε να φτάσουμε σε μεγαλύτερο και καλύτερα στοχευμένο κοινό για το “Eurobank Youth Project”, καθιστώντας αυτή την πρώτη εκστρατεία σε κινητά τηλέφωνα πραγματική επιτυχία.»