Στις 31 Αυγούστου ολοκληρώνεται και τυπικά η κατασκευαστική περίοδος για όλους τους παραχωρημένους σε ιδιώτες αυτοκινητόδρομους.
Ετσι δεν θα απαιτείται πλέον απόφαση του υπουργού Υποδομών για την έναρξη λειτουργίας των αδειοδοτημένων και κατασκευασμένων σταθμών διοδίων που προβλέπει ο (εγκεκριμένος με τις συμβάσεις παραχώρησης) σχεδιασμός.
Θα ακολουθήσει στα μέσα Σεπτεμβρίου η λειτουργία των νέων διοδίων στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου – Πατρών. Σύμφωνα με την κοινοπραξία Ολυμπία Οδός, πρόκειται για τον σταθμό Ελαιώνα (στον Δήμο Αιγιαλείας) και την αμφίπλευρη λειτουργία του σταθμού διοδίων στο Ρίο (σήμερα χρεώνει μόνο το ρεύμα προς Αθήνα). Ο σταθμός Ελαιώνα θα είναι και ο ακριβότερος στον αυτοκινητόδρομο (καθώς χρεώνει μεγαλύτερο κομμάτι της διαδρομής), με κόστος 3,20 ευρώ για τα Ι.Χ. Με τη λειτουργία των νέων σταθμών, η συνολική διαδρομή Ελευσίνας – Πάτρας θα κοστίζει για τα Ι.Χ. 11,50 ευρώ και για τα δίκυκλα 7,90 ευρώ. Παράλληλα με τους μετωπικούς σταθμούς θα ξεκινήσει και η λειτουργία πλευρικών σε τέσσερα σημεία.
Στα Τέμπη
Μετά τη λειτουργία των διοδίων στους δύο οδικούς άξονες, ο μόνος μετωπικός σταθμός που θα απομείνει είναι εκείνος στην παλαιά εθνική οδό στα Τέμπη. Σύμφωνα με την κοινοπραξία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, ο σταθμός δεν έχει ακόμα κατασκευαστεί καθώς δεν έχει ολοκληρωθεί η περιβαλλοντική του αδειοδότηση από την Πολιτεία. Ετσι δεν είναι διόλου απίθανο η κοινοπραξία να διεκδικήσει (και να λάβει, όπως έχει γίνει στο παρελθόν με τον σταθμό Αιγινίου) τα εκτιμώμενα διαφυγόντα έσοδα.
Πηγή: Καθημερινή