Σταθερό αναμένεται να παραμείνει τον Φεβρουάριο το καταναλωτικό κλίμα στη Γερμανία, παρά τον οικονομικό αντίκτυπο της προσφυγικής κρίσης.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έρευνα της GfK, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης διαμορφώνεται στις 9,4 μονάδες για τον Φεβρουάριο, παραμένοντας αμετάβλητος έναντι του Ιανουαρίου.
«Παρά τους κινδύνους, η γερμανική οικονομία θα συνεχίσει να αναπτύσσεται τους επόμενους μήνες» αναφέρει μεταξύ άλλων, η GfK και εκτιμά ότι η αγορά εργασίας θα παραμείνει «εξαιρετικά ισχυρή».
Αντιθέτως, βελτίωση εμφάνισε τον Ιανουάριο το καταναλωτικό κλίμα στη Γαλλία, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών.
Συγκεκριμένα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης αυξήθηκε στις 97 μονάδες έναντι 96 μονάδων προηγουμένως.
Οι αναλυτές ανέμεναν διατήρηση των 96 μονάδων.