Οι Αμερικανοί καταναλωτές δαπάνησαν το ποσό – ρεκόρ των
108 δισ. δολαρίων στην εορταστική περίοδο του 2017, εκμεταλλευόμενοι τις εκπτώσεις
της Amazon και άλλων sites, με τους περισσότερους να χρησιμοποιούν
smartphones
και tablets, σύμφωνα με την εταιρεία Adobe Analytics.
Η Adobe, που συλλέγει στοιχεία με την καταγραφή του 80% όλων των
συναλλαγών μέσω διαδικτύου που κάνουν οι 100 μεγαλύτερες αμερικανικές εταιρείες
ηλεκτρονικών λιανικών πωλήσεων, ανέφερε ότι το ποσό αυτό ήταν κατά 14,7% μεγαλύτερο
από ότι συνολικά στο 2016.
Το 52% των συναλλαγών με τα sites λιανικών πωλήσεων έγιναν μέσα από
πλατφόρμες κινητών την περίοδο Νοεμβρίου – Δεκεμβρίου και σε αυτές
αντιστοιχούσε το ένα τρίτο των συνολικών διαδικτυακών δαπανών.
Οι μεγαλύτερες ιστορικά πωλήσεις, ύψους 6,6 δισ. δολαρίων,
έγιναν τη Δευτέρα με την Ημέρα των Ευχαριστιών.
Πηγή πληροφοριών: Reuters