Πιστοποιήθηκε το πρώτο ξενοδοχείο με το σήμα «Boutique Hotel», αναφέρει σε ανακοίνωσή του το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας. Πρόκειται για το
πεντάστερο ξενοδοχείο Santo Maris Oia
Luxury Suites & Spa, στη Σαντορίνη, δυναμικότητας 43
δωματίων/διαμερισμάτων.
Στόχος του ΞΕΕ
είναι το σήμα “Boutique hotel” να αποτελέσει τη σφραγίδα ποιότητας και οριοθέτησης
μικρών ξενοδοχείων της χώρας μας που έχουν επενδύσει στην έντονη
διαφοροποίηση και στην προσφορά μοναδικών εμπειριών διαμονής στους επισκέπτες
τους.
Στο βραχύ χρονικό
διάστημα στο οποίο έχει ξεκινήσει η συγκεκριμένη πρωτοβουλία του Ξ.Ε.Ε.,
καταγράφεται ήδη έντονο ενδιαφέρον από ξενοδοχεία για την ένταξή τους στο Σήμα
«Boutique hotel».
Σύντομα αναμένεται η πιστοποίηση ακόμα 8 ξενοδοχείων,
ενώ άλλα 43 έχουν ξεκινήσει τις σχετικές διαδικασίες πιστοποίησης στην
ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα www.boutique-hotel.gr του Επιμελητηρίου.
Ο Πρόεδρος του ΞΕΕ, Αλέξανδρος Βασιλικός, χαιρετίζοντας το πρώτο ξενοδοχείο
που πιστοποιήθηκε ως Boutique hotel, τόνισε ότι «η νέα πρωτοβουλία του Ξ.Ε.Ε. στοχεύει
στην ανάδειξη του πρωτοποριακού σχεδιασμού και των καινοτόμων υπηρεσιών
φιλοξενίας στη χώρα μας».
Σχετικά με το Σήμα
“Boutique hotel”
Το Ξ.Ε.Ε. με στόχο την
Πιστοποίηση και την Προβολή των Boutique hotels της χώρας μας, σε ένα σύγχρονο
και λειτουργικό περιβάλλον, προχώρησε στο σχεδιασμό ενός αξιόπιστου συστήματος πιστοποίησης του
Σήματος “Boutique Hotel” και στη δημιουργία της διαδραστικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας www.boutique-hotel.gr, η οποία ενεργοποιήθηκε
επίσημα τον Δεκέμβριο του 2017 για τους επαγγελματίες του κλάδου.
Το Σήμα “Boutique hotel”
εστιάζεται στα μικρά ξενοδοχεία με έντονη προσωπικότητα. Κάθε ενταγμένο
ξενοδοχείο είναι, εξ ορισμού, διαφοροποιημένο, παράλληλα όμως όλα αυτά τα
καταλύματα μοιράζονται κοινούς
παρανομαστές: το μικρό μέγεθος, το όραμα -όπως αυτό αντικατοπτρίζεται
στην ιδιαίτερη αισθητική του αρχιτεκτονικού και διακοσμητικού τους concept σχεδιασμού, και οι αναβαθμισμένες
προσφερόμενες παροχές & υπηρεσίες τους.
Τα ενταγμένα καταλύματα
στο Σήμα «Boutique hotel» απολαμβάνουν
οφέλη όπως η επίσημη ενσωμάτωση του όρου «Boutique hotel» στο διακριτικό
τους τίτλο, και η προβολή τους μέσω προγραμματισμένων προωθητικών ενεργειών.